My highschool year in Fayetteville!

Something Wonderfull

Heee!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik te horen had gekregen dat ik een gastgezin had! Ik heb nu heel erg veel mailcontact met mijn gastgezin en ze zijn gewoon echt super! Ik heb heel veel nieuwe informatie gekregen over hun, de plekken waar zij graag naar toe gaan, mijn school en nog veel meer.

Zoals jullie weten ga ik dus wonenin Fayetteville, New York. Het is een dorpje met ongeveer 4500 inwoners, niet zo groot dus. Josh, Colleen en Charlie zijn er afgelopen jaar heen verhuisd, vooralomdathier het beste schooldistrict hebben in de regio. Hun familie woont best wel dichtbij, niet meer dan een half uurtje bij hun vandaan. Charlie is op dit moment ongeveer 22 maanden en laatst was ze erachter gekomen dat ze op de tafels kon klimmen en dansen, haha!

Josh enCollenhebben een eigen winkel in een winkelcentrum in Syracuse (10 min van huis). Ze hebben een paar maanden geleden een nieuwe winkel geopend. De winkel heet Basic Baby en de naam zegt het al, ze verkopen allerlei baby spulletjes en dingentjes. Vooral Cloth Diapars, dat zijn een soort van broekjes die over de luier heen kunt doen. Echt super leuk! Het weer is daar op dit moment wel redelijk. Ze hebben niet zo´n hele koude winter en er is maar weinig sneeuw gevallen, wat niet echt normaal is voor daar. Normaal kan er namelijk wel negen meter sneeuw vallen in een lange winter!

Mijn school ligt in Manlius, Fayetteville-Manlius Highschool, home of the Hornets: http://www.fmschools.org/highschool.cfm. Het is best wel een grote school, in ieder geval hebben ze heel erg veel sportvelden. Ik was de site een beetje aan het doorkijkenen toen zag ik het lunchrooster.. Het is echt heel erg, wat ze allemaal in de middag eten, kom ik aanzetten met m'n twee broodjes haha! Joshhad wat meer geïnformeerd over de school en het blijkt dat ze gewoon vier dansprogramma's hebben en ook nog een cheerleading team! Dat komt helemaal goed daar haha! Ik weet nog niet precies de vakken die ik kan gaan volgen, omdat dat nog niet bekend is voor het volgende schooljaar.

Laast hadden ze mij heel veel foto's gestuurd, onderandere van waar zij graag naartoe gaan. Ze gaan regelmatig naar het Adirondack Park, de Niagra Falls en naar New York.Echt heel erg leuk natuurlijk! Ik zal die foto's in het album zetten.

Afgelopen maandag had ik echt super leuk nieuws gekregen; Something Wonderfull! Colleen is namelijk zwanger van hun tweede kindje! Op dit moment is ze twaalf weken en ze is dus uitgerekend midden augustus. Ik vind het echt helemaal leuk! Ze willen nu wel graag dat ik al begin augustus kom (normaal zou ik eind augustus gaan), zodat ze nog een klein beetjemet mij kunnen reizen door Amerika en mij ook alvast kunnen leren kennen voordat de baby komt.Het zal met de baby soms wel wat hectisch zijn, maar dat komt vast wel helemaal goed:).

Liefs Larissa

Reacties

Reacties

nes kuijt

ik vind het leuk om je te blijven volgen!!!NEs

Larissa

Leuk Nes, ik blijf er zeker verhalen op schrijven!
Liefs Larissa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!