My highschool year in Fayetteville!

Something Unexpected..

Lieve Nederlanders,

De afgelopen twee weken waren nou niet echt bepaald leuk voor mij.. Je zal ook wel denken aan de titel, wat is er aan de hand? Twee weken geleden heeft mijn gastgezin mij verteld dat ze een ander gastgezin voor mij gaan zoeken, omdat ze het zelf niet meer kunnen. Een hele schok natuurlijk en voor mij totaal onverwachts. Ik heb eigenlijk de hele tijd het idee gehad dat alles gewoon goed was, maar door persoonlijke en financiele redenen kan ik daar niet meer in huis blijven, het ligt dus ook totaal niet aan mij.

Een nieuw gastgezin zoeken is heel erg lastig, want ik wil heel erg graag op dezelfde school blijven, dus moet er een nieuw gastgezin gezocht worden in het district waar de school is. Anders zou ik ook nog van school moeten veranderen en dat wilde ik al helemaal niet. Ik vind het al echt helemaal niet leuk dat ik van gastgezin moet veranderen en als het dan ook nog van school was..

Afgelopen woensdag had ik dan uiteindelijk goed nieuws gekregen! Ik heb een nieuw gastgezin in het district, echt heel erg fijn! Ik ken mijn nieuwe gastgezin wel al, want het is mijn cheerleading coach die mij in huis gaat nemen. In het begin was het wel even wennen aan het idee haha, je coach gaat je in huis nemen, maar ik heb er nu echt heel erg veel zin in.

Het is nu een beetje raar en ongemakkelijk om in een huis te wonen en te weten dat je daar binnenkort weg moet, maarik moest even doorzetten. Ik heb net officieel gehoord dat ik morgen mag veranderen naar m'n nieuwe gastgezin! Ik weet dat zij heel erg entousiast zijn en ik ben dat ook, dus dat zal wel goed komen!

In het volgende verhaal zal ik wat meer vertellen over mijn nieuwe gastgezin en wat foto's laten zien!

Liefs vanuit Amerika!

'Life is like a roller coaster. It has ups and downs, but it's your choice to either scream or enjoy the ride. Be positive.'

Reacties

Reacties

José

Jeetje, wat 'n tegenvaller, maar gelukkig is er een oplossing gevonden! Je zal wel weer moeten wennen bij het nieuwe gastgezin! In ieder geval succes met alles!
Groetjes
José

Nina

Heei Larissa,
Dat had ik totaal niet verwacht! Wel superfijn dat je op je eigen school kan blijven! Hopelijk bevalt dit gezin net zo goed en krijg je nog meer geweldige momenten dit jaar!

Xx Nina

Lisette

Ahw meid ik ben echt heel erg blij voor je dat je op je school kan blijven en dat er een gezin is gevonden! Je bent echt een bikkel hoe je er mee om bent gegaan :) Ik ben super trots op je en ik hoop dat je het in je nieuwe gezin ook weer super gaat hebben!

Heel veel liefs,
Lies

Ellis

Lieve Laris, Ik ben echt zoo trots op je! Echt helemaal super dat je nu officieel naar een ander gastgezin gaat! Zo knap je gewoon doorzet, en zo positief blijft! Weet zeker dat alles uiteindelijk goed komt!

Love you!

Maarten

Tjeempie jij hebt in de afgelopen paar maanden al meer meegemaakt dan Nederlandse kinderen in hun hele schoolleven. Wat een ervaringen. Ga je nu verkassen op Election Day? Wat een timing. Hopelijk raak je snel ingeburgerd in je nieuwe gastgezin.
Als je maar geen overdosis cheerleader krijgt ;-)
xxx Maarten

jose bakker

Hoi Larissa gelukkig een oplossing gevonden veel geluk bij je nieuwe gast gezin.Liefs José

oma liz.

Lieve Larissa.ikben zo blij voor je dat het zo snel is opgelost. En indit gast gezin gaat het zeker lukken,want wie wil nou niet zo,n positive meid hebben ,die er voor gaat.Je weet oma is super trots op je,ik hou van je, liefs en kus oma Liz.

lenie

Wat super dat je een nieuw gastgezin hebt. Ik hoop dat je het daar nog gezelliger krijgt! Dat heb je wel verdiend!!!! Succes met verhuizen en ik hoop snel weer te horen hoe het met je gaat daar. Liefst lenie

Ria (zusje van oma)

Fijn voor je Larissa, dat je nu een ander adres hebt. Ik vind je echt een kanjer, hoor dat je er zo positief tegenaan gaat! Ik wens je de komende tijd heel veel plezier!
Groetjes van Ria

Sabine

Ik ben heel blij voor je Larissa dat je een nieuw gastgezin hebt en ook nog bij je coach. Heel knap dat je zo positief blijft want dit is wel een erge domper voor je.

Maar zo zie je ook dat je uit een negative ervaring alleen nog sterker word en dat ben je een super sterke meid! Gezien al de reacties is iedereen erg trots op je. Ik hoop dat je een hele leuke tijd tegemoed gaat.
Ik ben erg benieuwd hoe het bij het nieuwe gastgezin gaat.
Groetjes, Sabine

Marielle

Hi larissa, ik wens je veel succes en plezier bij je nieuwe gastgezin! You can do it!
X mariel

mieke en gert

Hoi Larissa lees dat het nu weer een beetje beter gaat, jammer dat je van gastgezin moest veranderen, maar na regen komt zonneschijn heb de filmpjes bekeken erg leuk ben benieuwd naar de verhalen die je nog mee gaat maken ga zeker vaker op je weblog kijken hoe het verder zal verlopen. Dikke groet uit Almere

oma liz

Lieve Larissa,Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe gastgezin,hele leuke foto van jou met de dochter van Tami.Hoop dat je daar mag blijven! Met de cheers gaat het ook super goed en weer gewonnen, 2de prijs!! Wel eng dat je het ook alleen moest doen. groeten aan je gastgezin en voor jou een dikke kus en ik mail je snel,daaaaaag oma liz.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!