My highschool year in Fayetteville!

2 Nights Left..

Heeee Allemaal,

Het is al een hele lange tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet.. Er zijn voor mij ook nog maar twee nachtjes hier in het kleine Nederland over. Het is onwijs snel gegaan de afgelopen tijd. Je bent een jaar bezig met de voorbereidingen en dan is het opeens nog maar een maandje voor vertrek en nu zit ik al bijna op de laatste nacht! Het gaat nu best een beetje spannend worden, maar ik heb niet echt het idee dat ik hier over 2 dagen gewoon niet meer rond loop voor een jaar.. heel raar gevoel.

Ik heb er onwijs veel zin in en ik ga mijn blog ook zeker bijhouden, zodat jullie alles weten wat ik mee ga maken daar!

See you in America!

Liefs Larissa

Reacties

Reacties

Sandra

Lieve Laris ,

ontzettend veel plezier in de States.
Ht zal heus niet altijd makkelijk zijn , maar er is internet (gelukkig) en ik weet dat je het kan.
Je bent sterk, en je hebt straks een onwijs mooi avontuur om op terug te kijken .
Ja terug kijken , nu al. Dit jaar is snel gegaan , moet je eens kijken als je daar zit !!! Meis we blijven je volgen , laat ons op deze manier maar een beetje mee genieten .
Een hele dikke knuffel

oma liz

lieve Larissa,Waar je een jaar naar hebt uitgekeken,wordt nu werkelijkheid.Ik wens je een super jaar toe,zowel in je gastgezin als op de High-School.Ik zal veel aan je denken,en mee genieten met de mails die je zal sturen.Veel liefs en kus van Oma Liz.

Jacqueline Kroon

Lieve Laris,

Ga er onwijs van genieten komend jaar!! Heel veel succes en maak er een top jaar van, we zullen je gezelligheid gaan missen. Dikke xxxx Arjan, Jacky Stephan en Mart

Sabine Kuyt

Hoi Laris,
Ik wens je een super leuke tijd in de States. Wat een avontuur ga je tegemoed. Geniet ervan, ik zal je volgen op je bog.
Je zal ook moeilijke tijden hebben maar vooral ook spannende tijden. Ik ben supertrots op je
Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier, Sabine

Larissa

Bedankt alleemaal voor jullie lieve berichtjes! En ik ga jullie zeker weten op de hoogte houden! Lieefs

larissa

lieve Larissa;
het gaat nu echt gebeuren,ik wens je heel veel succes en een superleuke tijd,geniet er van,
ik vind het leuk om je te volgen op je blog!!Geweldig ,hoor,maar je kan het!!
kus en blijf je zelf NEs

Claudia

Ciao Larissa,
Wij zijn nu op vakantie in Italië en we wensen je een hele goeie reis, heel veel plezier en een onvergetelijk jaar! Toevallig hebben we hier een Nederlands meisje ontmoet die net terug is van een jaar in Phoenix met Travel Active. Ze was heel enthousiast en vond het een leerzaam en bijzonder jaar! Dat gaat het voor jou ook vast worden! We gaan je volgen. Veel liefs van Claudia en Sander en dikke kus van Lara, Ella en Julia

josé bakker

Hoi Larissa ja bent nu op weg naar de states heel veel plezier en je zal zien een jaar gaat snel.
Veel liefs José

Mama

Hoi lieverd, Alweer 3 dagen in The big Apple! Morgen reis je door naar Josh and Colleen. Vast wel spannend, zo helemaal in je uppie. Maar weet zeker dat het hartstikke goed gaat. Ben trots op je!
Doe iig de groetjes en liefs aan de Fox Family.
Hele dikke kus hvj mama

Susan

Hey Larissa,
Wauw klinkt stoer alleen in THE Big Apple. ben erg benieuwd hoe het je bevalt. leuk dat we je hier op kunnen volgen. Geniet er van. Dikke kus Susan

Oma Liz

lieve Larissa, wat een super leuke foto,s vooral waar je alleen op staat. het is zeker wel genieten daar in the big apple. en morgen ga je naar josh en colleen. een fijne tijd en veel groetjes aan de fam.fox.heel veel liefs en ik hou van je!!!!! kus en knuffels oma liz.

lenie

Hoi Larissa. Mooie foto's hoor. Ik hoop dat je al een beetje begint te wennen. Héél veel plezier en succes. Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!