My highschool year in Fayetteville!

New York City and Hostfamily!

Hoooi!

Afgelopen woensdag was het zover! Na een emotioneel afscheid op Schiphol zijn we op het vliegtuig gestapt naar Amerika! 8 en een half uur later kwamen we dan eindelijk aan op Newark Airport! We zijn met de bus naar het hotel gebracht waar we even konden uitrusten.

De volgende morgen ging al vroeg de wekker! Na het ontbijt zijn we met de bus New York City in gegaan. Onze eerste stop was bij Central Park, daar hebben we ook onze tourguide ontmoet, Jonah! Na Central Park zijn we wat door New York gereden en in de middag hadden we lunch at Macy's. Daarna zijn we o.a. naar China Town gegaan en hebben we over de Brooklyn Bridge gelopen! In de avond zijn we naar Top Of The Rock Observation Deck gegaan. Echt heel erg gaaf was dat, want je kon heel New York zien!

De tweede dag gingen we met de boot naar Liberty Island. Heel gaaf om The Statue of Liberty van zo dichtbij te zien! We hebben superveel leuke foto's gemaakt, maar we moesten wel al snel weer weg, want de boot stond op ons te wahcten. In de middag gingen we lunchen in het World Financial Centre. Daarna zijn we naar 9/11 Memorial gelopen. Heel erg indrukwekkend was dat. Het is heel erg raar om daar te lopen en te weten dat daar zo veel mensen om het leven zijn gekomen. Na het 9/11 Memorial zijn we met de Subway naar Coney Island gegaan. Er was daar een hele grote typische Amerikaanse kermis met een van de oudste achtbanen van de wereld, The Cyclone. Natuurlijk moesten wij even een ritje maken! Nadat we hier 2 uurtje waren geweest, zijn we avond gaan eten en daarna doorgereden naar Times Square! Hoe groot is dat! Overal zie je hele grote billboarden en mensen lopen overal. Dit was wel echt een van de hoogtepunten, maar helaas ook het laatste wat we gingen doen :(.

New York was echt ge-wel-dig en ik had het zeker niet willen missen!

Toen we weer in het hotel waren moesten we al onze spullen nog inpakken, want de volgende ochtend moesten we heel erg vroeg opstaan, omdat we weer naar het vliegveld moesten voor de doorvluchtend naar het gastgezin. Nadat we afscheid hadden genomen van elkaar, wat ook niet echt makkelijk was.. helemaal niet zelfs :'(, stapte ik op het vliegtuig naar mijn gastgezin. Toen ik aankwam op het vliegveld zag ik ze al staan en kwamen ze gelijk naar mij toe! We zijn naar het huis gereden en ondertussen hadden ze mij een beetje een rondleiding door Syracuse en Fayetteville gegeven.

De afgelopen paar dagen is heel erg wennen geweest voor mij, want alles is zo anders. We hebben al veel boodschappen gedaan, vooral spulletjes die ik hier nodig heb. De vader en moeder van mijn hostmoeder heb ik ook al ontmoet! Hele aardige mensen! Gisteren zijn we naar de Niagara Falls gegaan en hoe mooi is dat! Mijn hostvader en ik zijn met de boot naar de watervallen toegevaren en serieus we gingen er gewoon bijna in! Toen we eruit kwamen waren we dan ook echt zeik en zeik nat!

Vandaag is een rustig dagje. Ik ben alle foto's aan het bekijken van New York en geloof me het zijn er gewoon te veel.. haha. We zijn wel nog even langs mijn nieuwe school gereden en die is echt Huge! Ben heel erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet!

Liefs vanuit Amerika

Reacties

Reacties

Jacqueline van Bruggen

Hey Larissa!
Wat gaaf om je eerste ervaringen te lezen. Het klinkt tot nu toe helemaal top. Zo te horen ben je bij je gastgezin ook superleuk ontvangen. Wij zijn inmiddels weer terug uit Frankrijk (helaas) terug in de regen.....
Heel veel plezier nog, ik blijf je volgen! liefs Jacqueline Mattijs en Rodrik
PS Mattijs vraagt of je een NBA shirt voor hem kan scoren....(ha ha, zo krijg je vast nog meer verzoeken).
Groeten

Raphaela

Hey Larissa!
Super leuk dat je zo iedereen up to date kan houden, zo te zien heb je al veel dingen beleefd. Je zult vast nog veel meer meemaken, ook straks als je naar die school gaat. :)
In ieder geval veel plezier en genieten daar!
Groetjes

Jacqueline Kroon

Heyyyy US girl,

Top om te lezen, geniet ervan! Dikke xxxx from de clan in Uithoorn

Mieke Kuijt

Leuk om je te volgen heel gezellig '!!!! Succes met alles kusje Mieke

oma liz

Hoi Larissa, Wat heb je al veel gezien en wat een immens grote stad is N.Y.Ik heb er even mijn fotoboek erbij gehaald en alles weer meebeleefd.Lief dat je weer een mail hebt gestuurd,je hoort gauw van mij.Liefs en kus Oma Liz.

Larissa

Dankje jullie wel voor de lieve berichtjes! Ik vind het leuk dat jullie mij allemaal zo volgen! Liefs

José Bakker

Hoi Larissa leuk om je zo te kunnen volgen.
Liefs José

Zoe

Hee Laar,
Super dat je het zo naar je zin heb in amerika. En leuk om al die foto's te zien. Geniet er van!
Xxxx Zoe

Sabine Kuijt

Hey Lasissa

Leuk dat je het zo naar je zin heb in de states en een lief gastgezin met een baby straks erbij.
xxx uit een snikheet Amsterdam van Sabine

Maarten

Hoe koel is dat!
Ik was ik denk twee jaar ouder dan jij toen ik voor het eerst in NYC kwam, met studievrienden. Sindsdien ben ik er een aantal maal terug geweest en het blijft een imponeerde stad.
Geniet van het komende jaar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!