My highschool year in Fayetteville!

First two weeks at Fayetteville

Heeeey!

Het is morgen precies twee weken geleden dat ik bij mijn gastgezin aankwam! De tijd gaat echt snel vind ik.. Het gaat hier heel erg goed en ik heb het ook heel erg naar mijn zin! Per dag voel ik me steeds meer op m'n gemak en wordt alles een stukje makkelijker. Het is nog steeds wel heel erg wennen, maar dat gaat wel goed komen!

Afgelopen maandag had ik een cheerleading try-out. Alle meiden die daar ook bij waren, kunnen alleen alles al, want zij doen het al een paar jaar, dus dat was wel even lastig. Ik mocht wel gelijk meedoen met alles en dat ging volgensmij wel aardig goed. Toen we klaar waren kregen we te horen wie er in het team zaten. Ik was daar een van! Whooe! Ik ga meedoen met het cheerleaden voor de voetbal wedstrijden en nog niet voor de cheerleading wedstrijden, omdat ik natuurlijk nog helemaal niet zoveel kan. Nadat we te horen hadden gekregen wie er in het team zaten gingen we naar de Highschool om daar ons uniform op te halen! En jaja zo zie ik er dan uit:

Cheerleaden is wel heel erg hard trainen! We trainen namelijk elke dag van 8 uur 's ochtends tot half 12, totdat de school begint. Als de school is begonnen (over twee weken) dan trainen we van 4 uur 's middags tot kwart over 6, ook elke dag. Het is best wel zwaar, maar het is goed voor me, want het eten is hier niet al te gezond..

Vanavond hebben we Green and White Night. Dat is een avond waar alle voetballers en cheerleaders samen komen (met de familie) om het voetbal seizoen te openen! De voetballers laten wat zien en dan wij als cheerleaders ook en dan hebben we een dineer. Ik ben heel erg benieuwd!

Het is nu wel een spannende tijd, want mijn hostmom Colleen kan elk moment bevallen. Dit weekend kijken ze het nog aan en als ze dan nog niet bevallen is, gaan ze maandag naar het ziekenhuis. Dus binnen een paar dagen hebben we er een nieuw familielidje bij! Zodra hij geboren is laat ik het jullie weten!

Mijn gastzusje Charlie is helemaal gek van mij! Het is zo'n lief meisje. Ze heeft mij alleen wel een nieuwe naam gegeven, want ik denk dat ze Larissa niet zo leuk vond om uit te spreken haha. Ik heet daarom nu 'LoRo'' :). Elke dag komt ze wel naar mij toe en dan vraagt ze 'LoRo cat?', 'LoRo play', 'LoRo Snack!, 'LoRo Dora? of 'LoRo, where is the moon?'. Echt heel erg schattig!

Ik heb een map aangemaakt waar ik alle foto's in zet die ik in Augustus gemaakt heb en voor de volgende maand, maak ik dan weer een nieuwe aan!

Ik spreek jullie snel en ik vind het echt heel erg leuk dat jullie mij volgen!

Liefs Larissa

Reacties

Reacties

José Brouwer

Sexy hoor!!!!!!

Lenie

Leuk Laar dat je het zo naar je zin hebt. We blijven je volgen. Succes!!! Xxx

josé bakker

Het is weer eens wat anders dan een spijkerbroek.
Leuk om te zien

Susan

Hoi Laar,
Dat ziet er leuk uit! Wat veel training zeg, maar helemaal iets voor jou! Ik ben benieuwd of de baby er al is. Fijn dat je het zo leuk hebt en super wat je allemaal al gezien hebt. Geniet lekker dikke kus uit Amstelveen

Larissa

Dankjullie wel voor jullie leuke berichtjes! Jose ja helemaal wat anders dan een spijkerbroek haha. De baby is net geboren, een jongentje. Killian heet ie! Liefs Larissa

Lenie

Oh wat leuk. Gefeliciteerd met je gastbroertje. Drukke tijd, maar héél leuk hoor. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!