My highschool year in Fayetteville!

Say hello to Killian!

Hoooi!

Vandaag was het dan zover, mijn gastmoeder ging bevallen! Vanochtend rond 6 uur zijn ze naar het ziekenhuis gegaan (ik bleef thuis, want ik moest eerst nog naar cheerleading training). Rond 12 uur was ie daar dan! Zijn naam is Killian Patrick Fox en hij weegt meer dan 4.5 kilo, een kleine grote jongen haha. Het gaat helemaal goed met hem en ook met mijn gastmoeder Colleen gaat het prima! Donderdag mogen mijn Colleen en Killian naar huis (ze moeten hier allemaal 2 nachtjes in het ziekenhuis blijven), dus dan zal het wel even druk worden, maar dat komt zeker goed!

Afgelopen maandag ben ik naar de school gegaan voor mijn rooster! Ik mocht vakken uitkiezen die ik graag wilde doen, maar er waren ook 3 verplichte van de school, Engels, Amerikaanse geschiedenis en gym. Verder heb ik scheikunde, wiskunde, koken en fotografie gekozen. Nu hopen dat het allemaal gaat lukken! Donderdag heb ik een New Student Orientation, dan gaan ze laten zien waar alles in de school te vinden is, waarschijnlijk krijg ik dan ook mijn rooster en ontmoet ik twee andere exchange students (een is van Brazillie en een van Denenmarken). Ik ben erg benieuwd!!

Liefs Larissa

Reacties

Reacties

riagaudelius5@gmail.com

Hey Larissa, Wat leuk en lief dat je dat hele kleine manneke mocht vast houden. Je zult voor je gastouders een grote steun zijn voor de komende maanden. Ik leef helemaal met je mee. Ook geweldig dat je cheerleader mag zijn. Nou, geniet er maar van hoor meisje!! veel groetjes van Ria zusje van oma

Astrid Borghuis

Lieve Larissa, wat heerlijk om al je verhalen te lezen en je foto's te bekijken. Zo kunnen we je goed blijven volgen (al hoor ik natuurlijk ook allemaal trotse verhalen via je moeder!). Leuke foto van jou en Killian! Heel veel succes daar! liefs, astrid

liz.kuijt

Lieve Larissa,wat een lieve foto,met Killian. Hoe vindt Charley het, ze zal er wel gelijk mee willen spelen. Feliciteer je hostparents van mij. Je zal een goede steun voor ze zijn.Als je tijd hebt skypen we wel weer .Veel liefs Oma Liz.

Susan

Hey laris, wat leuk zeg! Lief weer he zo'n kleintje. Susan

Maarten

Hoi Laris, wat een fijne gastfamilie heb je toch!
Over de keuzes die je hebt gemaakt:
Scheikunde: leuk voor de proeven in het lab ;-)
Wiskunde: je zult het geloven of niet, was vroeger mijn favoriet :-)
Koken: ik kom graag proeven ;-)
Fotografie: had ik dat vroeger ook maar kunnen kiezen, leuk!
xxx Maarten

Mirella & Sander

Lieve Laris,

Wat geweldig om allemaal te lezen zeg, volgens ons heb je het reuze naar je zin, echt fantastisch!!! Geniet ervan en het is voor ons erg leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt. En wat gaaf dat je cheerleader bent geworden, de droom van volgens mij alle Amerikaanse meisje, en jij als Hollandse kaask.p zit er gewoon tussen, knap hoor. Blijf genieten! X Sander & Mirella

Chris,Sylvia, Tim en Ruben

Hoi Larissa,
Leuk om je verhalen te lezen! Tijdens onze vakantie hebben wij je berichten gelezen en je foto's gezien. Top dat jij je draai al aardig kunt vinden en dat je in het cheerleaderteam zit. Succes daar en geniet nog even van de dagen voor dat school gaat beginnen!! Groetjes Sylvia, Chris, Tim en Ruben

Jacqueline Mattijs en Rodrik

Hey Laris,
Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! en wat super voor je dat je in het cheerleadersteam zit. Klinkt helemaal goed, ook je vakkenkeuze op school (pfff vrijwillig scheikunde en wiskunde, stoer hoor!). Alvast heel veel plezier op school en geniet bij je gastgezin!
Liefs Jacqueline Mattijs & Rodrik

wies en Lenny

Hoi Laris,
Leuke foto's en heerlijk koken ook gekozen, je gaat vast de lekkerste brownies en hamburgers leren maken!!!
Heel veel succes!!! liefs Lenny en Wies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!